Monday, December 16, 2013

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pastebėjimai apie pirsingą ir tatuiruotes | Diviana.lt
Kadangi turiu nemažai auskarų ir tatuiruočių, tai norėčiau surašyti tam tikrus savo pastebėjimus apie procedūras. Ką gi aš patarčiau tiems, kas nori pasidaryti tatuiruotę, įsiverti tattoo arm auskarą ir neturi patirties? 1. RTFM, RTFM ir dar kartą RTFM! Skaitantiems anglų kalba štai puikus resursas: http://wiki.bmezine.com . Man labiausiai patiko, kad šiame puslapyje ne tik aprašyti beveik visi įmanomi kūno modifikacijos būdai, bet ir atsargumo priemonės, priežiūros būdai, galimos tattoo arm komplikacijos.
2. Prieš ieškodami meistro, užduokite sau kelis pagrindinius klausimus: - Ką ir kokioje kūno vietoje aš noriu padaryti? - Ar ateityje tattoo arm šalia tos vietos dar darysiu kokius nors pakeitimus? (Pvz., tattoo arm ar netoli naujos tatuiruotės ateityje tattoo arm planuojama dar viena, o gal netoli auskaro tattoo arm dar versitės?) Mano kairės ausies spenelyje tattoo arm yra trys auskariukai tai mane iki šiol nervina, kad tarpai tarp jų nėra vienodi. - Ar aš susitaikysiu su galimu randu šioje vietoje? Bet kuri invazinė procedūra gali palikti randą. Galu gale, po keliu metu auskaras gali jums nusibosti ir jus ji išsiversite o dūrio vieta liks. Be to auskarai linkę migruoti, o kartais organizmas pats už jus nusprendžia ir išstumia jam nepatinkantį auskarą ir toje vietoje atsiranda randas. Tatuiruotės metams bėgant blunka ir liejasi, ką besakytu jums meistrai, nes tai yra piešinys ant odos, kuri atsinaujina, išsitempia tattoo arm ar susitraukia kintant žmogaus svorius, sensta, pagaliau. Šis klausimas stabdo mane, kad aš pasvajoju apie auskarą antakyje ar lūpoje. 3. Raskite gerą meistrą. - tatuiruočių saloną tai tikrai galiu parekomenduoti: http://www.ramastattoo.lt/ , http://www.facebook.com/pages/Ramas-Tattoo tattoo arm . Savo naujausią tattoo ir vienos senos atnaujinimą praėjusių metų rudenį/žiemą dariau tattoo arm būtent ten, pas meistrą Paulių. Vienareikšmiškai rekomenduoju. - su auskarų vėrimu sunkiau. Paskutinius auskarus vėriausi čia: http://www.tattoo.lt , bet negaliu pasakyti, kad viskas 100% patiko. Na, vieną patarimą tikrai galiu duoti: paklauskit kuo jums vers auskarus, ir, jei tai yra auskarų tattoo arm vėrimo pistoletas, tai bėkite iš tos vietos kuo toliau ir greičiau. tattoo arm Kodėl? Auskarų vėrimo pistoletas yra skirtas tik ausies spenelio vėrimui, bet ir jį be reikalo tattoo arm traumuoja, nes auskariukai nėra pakankamai aštrūs, kad lengvai praslystų per odą. Bet kuriai kitai kūno vietai durti šie auskarai nėra pritaikyti, ne tik dėl jų bukumo, bet ir dėl ilgio. Man kairės ausies kremzlę pradūrė būtent pistoletų, tai aš žinau, apie ką kalbu - Jei jums parekomendavo meistrą, žiūrėkite jo darbus, geriausia užgijusius. Ypač jei kalbame apie auskarus, nes pirmas penkias minutes po įvėrimo vieta tik paraudonuoja, gal kiek patinsta. Bet visi malonumai pūliavimas, migravimas, tynimas prasideda gerokai vėliau.
Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> tattoo arm <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> tattoo arm <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Pastarieji įrašai: Varškėčių receptas Apie tattoo: svetima nuotrauka (iš ineto) Ką galima padovanoti man gimtadienio proga Rankų darbo kosmetika: skrabas, pedikiuro plytelė ir muiliukai 9 dienų dieta – ryžiai, vištienos krūtinėlė, obuoliai


No comments:

Post a Comment