Friday, December 13, 2013

Ne visai vienas. Yra dar du žmonės, kurie ką tik pradėjo dirbti tatuiruočių meistrais. Ir jiems yra


Kalbinu žmones, kurie daro šį tą įdomaus. Dažnai toli jų ieškoti netenka. Užtenka juos pastebėti. Nes neretai jie pernelyg kuklūs, kad pripažintų, jog nusipelnė dar trupučio dėmėsio. Ir pernelyg geri, kad šis juos sugadintų ir jie nustotų mus stebinti.
Su Ink Factory tatuiruočių salono meistru Sauliumi kalbėjomes ne apie ką kitą, bet apie vieną iš kūno meno sričių tatuiruotes. Jis sutiko pasidalinti savo mintimis apie veiklos pradžią, darbo procesą ir jo specifiką, taip pat apie žmones, kurie apsilanko jo salone bei apie visuomenėje vyraujančius požiūrius į tatuiruotes.
Taip, esu baigęs, turiu interjero apipavidalintojo diplomą. Bet juo praktiškai neteko pasinaudoti. Tiktai savo namuose esu panaudojęs šiuos įgūdžius. O dėl piešimo, tai, kiek aš save prisimenu, tiek ir piešiu. O tatuiruotes mano vienas draugas pradėjo daryti, bet labai seniai, gal prieš penkiolika metų. Aš vis stebėdavau jo darbą ir po kiek laiko paklausiau, ar jis man galėtų padėti viską susipirkti. Jis sutiko. Tada įsigijau visus tuos įrankius ir… pradėjau. (Juokiasi)
Ne visai vienas. Yra dar du žmonės, kurie ką tik pradėjo dirbti tatuiruočių meistrais. Ir jiems yra gerokai lengviau, nei man pačioje pradžioje. Šiems žmonėms old school tattoos nereikės pereiti to, ką aš perėjau. Man teko mokytis iš savo klaidų, o jiems to daryti nereikės.
Kokie žmonės lankosi jūsų salone? Tarkime, visuomenėje vyrauja stereotipas, kad tatuiruojasi daugiausiai muzikantai, baikeriai, old school tattoos sportininkai, menininkai, t.y. tokie žmonės, kurie yra daugiau matomi old school tattoos viešai. Ar vis dėlto pas jus apsilanko įvairiausių profesijų, išsilavinimo žmonės ir išskirti vienų ar kitų negalima?
Taip, old school tattoos būna ir teisininkų, advokatų, ir gydytojų. Tie žmonės, kurie užima aukštas pareigas, tikrai apsilanko. Tad tatuiruojasi old school tattoos absoliučiai visi. Ir kuo toliau, tuo labiau. Viskas labai plinta, old school tattoos ir tatuiruotės tampa norma. O skeptiškas požiūris į jas, manau, atėjęs iš tų senų laikų, kai tatuiruotes old school tattoos turėjo tik kaliniai, jūreiviai ir prostitutės. Bet dabar viskas keičiasi, nes mažai jau likę tų žmonių, kurie tokiais laikais gyveno.
Kiekvienas žmogus turi savo motyvus, kodėl jam reikia tatuiruotės. Vieniems jos reikia, nes ji kažką reiškia, ji tarsi ženklas. Kitiems tai yra mados reikalas, noras atrodyti išskirtinai. Todėl paprastai žmonės yra pakankamai old school tattoos išrankūs ir labai kruopščiai renkasi. Jie galvoja, ar tatuiruotė nenusibos jiems po savaitės, mėnėsio, metų ir t.t. Tad yra labai įvairių žmonių ir jų motyvai labai skirtingi.
Ar žmonės dažniau ateina pakankamai tiksliai žinodomi, kokios tatuiruotės, kokio dydžio, kurioje kūno vietoje jos nori? Ar ateina ir tokių, kurie nėra tvirtai apsisprendę dėl jos idėjos? Ar tada duodate jam pasižiūrėti katalogų su tatuiruočių eskizais, galbūt iš jų jis išsirinks? Ar nesistengiate įtakoti jo sprendimo ir darote tatuiruotę tiems, kurie tikrai žino, ko nori?
Būna įvairių variantų. Bet pas mus studijoje old school tattoos katalogų nėra ir nebus. Todėl, kad tie katalogai visiškai neskatina žmogaus fantazijos. Jeigu žmogus ateina ir sako, kad aš noriu pasidaryti tatuiruotę, bet nežinau nei kokią, nei kurioje vietoje, tada aš jam nedarau nieko. old school tattoos Pasakau, kad mums galbūt reikėtų susitikti kitą dieną, kai tu tvirtai žinosi, old school tattoos ką ir kur tu nori darytis. Tada būna, kad klientas teigia, jog aš esu labiau patyręs, kad gal galiu jam patarti. O aš atsakau, jog negaliu, nes jeigu aš patarčiau, tai patarčiau pagal save. Ir tada klientas galėtų grįžtų po mėnesio ir pareikšti, kad padariau jam tai, ko jis visai nenorėjo. Žmogus turi žinoti, ko ir ant kurios kūno vietos jis nori.
Taip, tik nesakysiu, kokią tiksliai, nes aš ją dariau savo draugui ir gali būti, kad jis nenori, jog paviešinčiau. Tai buvo visai neseniai. Aš tatuiruotę jam padariau per devynias valandas, per vieną dieną. Todėl tai buvo pakankamai didelis darbas.
Sugrįžkime prie to, apie ką jūs jau užsiminėte. Kad požiūris į tatuiruotes keičiasi, laisvėja, ypač jaunimo tarpe. old school tattoos Bet vis dar yra žmonių, ypač vyresnių, kurie teigia, kad tatuiruotės tai savo kūno darkymas ir kažkuria prasme tai yra nenormalu . Ką jiems atsakytumėte? O gal tiesiog nekreipiate dėmesio į tai ir nenorite pakeisti jų nuomonės?
Ne, aš visai nenoriu pakeisti jų nuomonės. Aš galvoju, kad jeigu jiems tai atrodo nenormalu, tegul jie ir nesidaro tatuiruočių. Bet tikrai old school tattoos nereikia garsiai rėkauti gatvėje ant išsitatuiravusių žmonių.
Ne, niekada neturėjau jokio nusistatymo. Man tatuiruotės visą gyvenimą patiko ir žavėdavo tie žmonės, kurie būdavo su tatuiruotėmis. Jų tais laikais, kai aš dar buvau mažas ar paauglys, tikrai buvo nedaug. Ir Lietuvoje tatuiruočių salonų seniau būdavo vienetai.
Kol kas užsiimu ir kitais darbais. Bet manau, kad jeigu myli savo darbą, dirbi jį iš širdies ir įdedi dalelę savęs, tai žmonės eis pas tave. Sklis kalbos iš lūpų į lūpas ir tų žmonių ateis vis daugiau. Nuolat bus darbo, iš kurio pavyks pragyventi. Todėl viskas old school tattoos įmanoma. Tik tam reikia laiko ir labai daug pastangų. Nes pradžioje, ka

No comments:

Post a Comment